fredag typ.

Har inte varit en allt för händelserik dag må jag säga. Victor kilade hem för att vänta på paket vid 10 tiden och jag vägrade gå upp så jag somnade om. Skönt faktiskt. Sedan var jag upp och tog det lungt med frukost och sådant för att efter det åka och sola i tullinge. Riktigt skönt, men jag blev rastlös sista minutrarna typ. Haha. När jag kom hem slog jag mig ner för att kolla vidare på vänner (faktiskt nästan sett hela säsong 2 nu.. av 10...) och när pappa kom hem så åkte jag med som moraliskt stöd för att inhandla middag och dylikt.
Tjaa.. Sedan har det inte hänt mycket mer än att jag hjälpte till med maten och åt lite. Så nu har jag suttit och försökt pyssla ihop datum för en eventuell fest, och det är hopplöst att fylla år när ALLT sätter igång, det finns liksom ingen tid.. Jag kan nästa helg och helgen därpå, sedan jobbar jag förmodligen varje helg i februari som det verkade. Och är det inte lämpligt om jag kan komma på min egna lilla tillställning? Jag tror så. Men eftersom att jag i vanlig ordning inte kommer på saker i tid så kan säkert inte ens hälften komma som jag vill ha med. Aja, jag blir glad om någon vill vara med så. Haha. Jag får väl lägga ut förslag så får man se vad det blir av den saken...
På söndag ska jag på husvisning också, mest för att dreggla lite själv och gråta krokodiltårar. Huset jag vill ha (och Havanna, vi ska bo där) har visning på söndag, och jag har inte en chans i världen att köpa det för ENDAST 1.695.000 kr.. Suck, varför nu. Jag vill ju ha det! Och nu när det kommer säljas, ny renoverat, stor tomt osv så kommer det inte vara till salu än på ett par tusen år och jag kommer flyttat till någon lägenhet eller så, allt bara för att jag inte ska ha det där söta huset, perfekt för två.
Det är och förblir drömhuset so far.
Nä om man ska måla naglarna i brist på annat? Jag har ju blivit mer "tjejig" nu med mitt braiga jobb. Haha. Bäst man uppfyller dom kraven också. Eller? Inte för att Fetto Robin någonsin kommer hålla med men jag försöker iallafall, kanske ska börja med handväska också? Nää ett steg i taget.

i´m free to be whatever i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback