super skön dag.

Vädret och temperaturen. Kan inte bli bättre. Hur skönt som helst ute verkligen! =) Kanske ska gå en promenad. dock blir det till att gå själv eftersom att Victor far till Sälen idag. Blää. Vill verkligen också åka dit, framför allt nu när det här vädret tittar fram. Kärlek till dom soliga dagarna i Sälen... Hans tåg avgår vid 16 tiden från centralen. Kan inte låta bli att tänka på för ett år sedan snart, när jag och Camilla åkte från centralen med aaaall dess packning. Sinnessjukt mycket. Haha. Den dagen var speciell. Vi har nog inte varit med om en värre och längre resa inom Sverige och kliver ut i snöstorm och trodde inte det kunde bli värre. Men jo det kunde det. Korridoren vi bodde i var hål i väggarna samt att dom som bodde där sa att man bör tvätta håret med Ketchup om man är blond, annars blir det grönt. Det värsta var att det inte var ett skämt utan verklighet, för när dom berättat det så kom det in en tjej som just hade fått sitt hår grönt och dagen efter skulle färga brunt istället. Mådde man bra eller mådde man bra då?
Resten blev bättre än bäst med den resan.
Today, så har jag bara varit med Victor innan han åkte och nu ingenting. Har inget planerat alls faktiskt funderar på att rensa lite i rummet, för det behövs! Och kanske ta en promenad med min ipod. Skulle sitta fint faktiskt. Jobbar ju faktiskt inte förens på lördag så man kan säga att jag också som dom yngre förmågorna har, sportlov. Inte illa faktiskt. Sedan att jag inte har den blekaste aning om vad jag vill göra är en annan sak. Shit happens. Skönt att ta hand om sig själv lite faktiskt. I need it.
Kanske bäst att ta tillvara på det fina vädret och gå ut en sväng, eller vad tror ni?

och jag ska skriva en sommarvisa med sol och blomdoft i melodin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback