ont ont.

Jaa den där ryggen alltså. Jag hoppas att det ger med sig, men det tror jag. Var ju ändå på behandling igår och det kan vara reaktioner därifrån. Hope so.
Så det gick väl sisodär på våran mini långa träning. Har nog inte haft så här kort träning på hur länge som helst. Men skönt det som gick iallafall. Hoppas jag kommer ur sängen nu dom närmaste dagarna. Haha. Trääningsvärk.
Efter träningen kikade jag på nästan hela herrmatchen. Det var inget vidare spel så jag och pappa åkte hem när det var 10 min kvar för att hinna äta middag nu innan Lost börjar. Spännande! Herrarna vann iallafall till slut, det var ju för väl ändå. Hade glömt att Lost går idag. Hur kan man glömma en sådan viktig sak?!

image595

Men nu ska jag iallafall försöka sätta mig och hinna äta innan Lost. Vilket jag aldrig kommer hinna med mitt underbara tempo när jag äter..
Så gick faktiskt inte mina kollegor från Esprit ut idag. Heja! Får se när det blir istället. Men inom snar framtid antar jag. Hoppas att min ekonomi står sig bättre då.
Imorgon ska jag ju som sagt till stan, tur att jag fick resten av min lön från Arvid, alltid några kronor in. Jag ska försöka att inte göra av med allt som jag äger och har, men hur lätt är det?
Men nu ska jag kila!

lillebror, bli inte som jag när du blir stor...

Kommentarer
Postat av: Mary

visst är det spännande! gaaah.:)

Postat av: angelique

mary: jaa gaalet :D

2008-02-29 @ 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback