middagen och seg dag.

Jag verkar aldrig kunna komma ur min onda cirkel med att vara trött. Ingen höjdare för mig att vara ledig tydligen. Visst det är skönt men hur jobbigt som helst att bara vara seg och trött hela tiden. Ändå tycker jag att jag går och lägger mig i tid och inte sover allt för länge, men det räcker nog inte. Men i helgen ska jag jobba iallafall så då kanske det blir ordning och reda. =)
På tal om jobb så var vi ju ut och åt igår. Det blev en riktigt mysig middag efter maaassa strul. Usch. Vi kunde inte larma butiken. Så där står vi och kan inte åka. Tydligen hade några larmkillar varit där under dagen och fixat så förmodligen hade det blivit något konstigt så att vi inte kunde larma. Men så butikschefen Maria och hennes högra hand Carro fick stanna och se om dom kunde få tag i larmcentralen. Vi missade dock våran tunnelbana och fick ta ett senare så vi blev typ 10 min sena. Som tur var hade vi bordet kvar.
Det var en jätte mysig restaurang på Östermalm som heter Caio caio. Italiensk sådan. Och såå god mat. Dyrt såklart men gott, så det var det värt. =) Tog kycklingbröst fyllt med cherév (nån ost eller så. haha) och basilika samt stekta grönsaker och bandspaghetti i någon form av tomatsås. Sjukt gott. Och massa mat så jag blev tok-mätt såklart.
Maria hann aldrig till middagen tyvärr, hon fick stanna där så hon skickade iväg Carro så hon han komma och äta iallafall. Det tog dom bara 20 min att komma till larmcentralen för att få prata med någon så man visste liksom inte när någon väl skulle komma dit. Men vid halv 10 ringde Maria och sa att hon var klar där, då skulle det komma väktare som skulle sitta i butiken hela natten. KUL. Så typiskt att det ska hända just igår bara. Stackarn.
Och eftersom man glömde kameran, såklart så fick det bli sådana där braaaiga mobil bilder. NOT.

Så här är vi som var ut och åt igår till slut.

   

Bild 1: Mai och Frida, bild 2: Tina och Momo, bild 3: Momo och Carro.

Jaa som ni ser så är mobilbilder sådär extreeemt bra. Och min kamera på min mobil är väl inte något att hurra för heller, men man ser vad det föreställer iallafall. =) Får bli bättre på att ta med mig min kamera helt enkelt.
Trevlig kväll med trevligt sällskap iallafall.

vi kanske ses det finns en chans på en spårvagn nånstans...

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Hej! Jag skulle behöva lite hjälp... Det finns ett program som har en orange kon som ikon, du råkar inte veta vad den heter?

Postat av: lovisa

hoppas du piggnar till!

2008-02-07 @ 17:20:03
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Johanna

Jobbigt att vara trött! Ha en bra kväll :)

2008-02-07 @ 17:21:02
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: angelique

emmelie: jag har svarat i din blogg :)

lovisa: tack så mycket det hoppas jag med, lite sol så blir det nog kanske bättre :)

johanna: jaa det är ju det, men förhoppningsvis blir det bättre :) tack detsamma!

2008-02-07 @ 22:45:49
Postat av: Emmelie

Tack så mycket! :D

2008-02-07 @ 22:50:49
URL: http://eholmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback