det löser sig.

Ringde just till Esprit och kollade om det gick att lösa med matchen på söndag. Som tur var kunde jag kila iväg strax innan kl 16 och hinna till matchen. Toppen. =) Tur att man har en sådan bra chef, tack Maria! =) Så nu känns det bra faktiskt, både jobb och match på söndag. Precis så jag ville att det skulle lösa sig.

image582

Jag har faktiskt inte gjort nånting iprincip sedan jag bloggade sist, haha jag har ett sådant intressant liv visst? Eller inte. Men jag tycker det är så skönt att göra inget egentligen. Har duschat och kollat lite på OC och pratat med mor min som är hemma och är sjuk. Så nu är det bara middagen som det väntas på och sedan träning, och efter det mys. =) Som jag sa tidigare, känns som en mysig och bra torsdag.
Så är man ledig imorgon också, gah så skönt! Och så jobbar jag nu i helgen och sedan ledig igen. Haha, lyx tillvaro man har ibland. För att sedan i mars typ aldrig vara ledig. Men det behöver jag, pengar. För nu ligger jag i ett krisläge, tur att det är lön nästa vecka. =) Några kronor in i plånboken iallafall.
Ska nog försöka att inte spendera så mycket på onödiga ting. Vilket är samma sak som att spara. Haha. Måste ju ha en liten buffert för sommaren. Då kommer det nog gå pengar kan jag tro.
Kanske ska hinna se ett vänner avsnitt innan träningen, har ju typ åtminstone 60 timmar kvar att se. =)

image583

nu hänger det på varje kvist, en solskensoptimist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback