20 års festen.

Efter mycket om och men, men framför allt stress så var festen igång. Fick jätte mycket fina presenter (som jag självklart tagit kort på och ska lägga upp här...) fast jag inte förväntat mig att få något alls. =) Tack alla för eran omtanke!
Kul också att Stina kom och hälsade på, en kort visit men guldvärd. Kul att ses igen gumman! Hoppas allt gick bra för dig på tåget. Vi löser det med din handduk sedan. =)
Jag bjöd på bål och snacks, det verkade gå hem hos alla. Hehe. Jag är ju inte van direkt att ha fest och vara värdinna, samt ha fyllt år och vara i centrum så det i mitt tycke var väldigt lyckat och jag är glad att det var så många som kom!
Tusen tack alla för en jätte rolig kväll och hoppas ni hade lika roligt som jag!! =)
Jag hade som tur var huvudet med mig och höll mig på en jämn nivå hela kvällen, därför jag också mår fin fint idag. Till skillnad från vissa andra. Haha. Kul morgon med mycket skratt och god frukost. Fetto Robin, Cissi, Tim och John sov över. Kan det bli annat än bra då? Nääe skulle inte tro det va. Sötnosarna somnade allihopa i min säng. Nästan som jag planerat. Haha. Finns fina kortbevis på detta också såklart. Jag och Victor bäddade ute i mitt vardagsrum med sittdynor som vi brukar ha på altanen. Men det gick det med faktiskt.
Det var verkligen en kul kväll med bra folk och allt det. Skönt att det inte var så mycket att städa. Haha.
Nåja, tänkte mest slänga en snabb up-date om den här festen som jag tidigare sagt att efter mycket stress och så blev lyckad. Är nämligen hos Victor och vi ska mysa vid tvn och har bakat kladdkaka. Mums. Skön söndag med andra ord. =)
Ps. Camilla och Paulina, tårtan! Den var super god, hälsar även detta från familjen min. Ska ätas imorgon också. Haha.

Ännu en gång, tack för en super nice kväll! Bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack för i förrigår :) Hoppas du hade det kul. Hur länge höll ni på? hehe :)

Postat av: stina

TACK SJÄLV!!! :D

2008-02-04 @ 09:05:52
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: Mary

Grattis i efterskott! :D

2008-02-04 @ 11:26:24
URL: http://maryias.blogg.se/
Postat av: angelique

emilia: tack själv hoppas det var bra och att du kom upp morgonen efter :D hehe. nää inte alls länge till 2 snåret typ. sådär lagom liksom! :)

mary: tusen taack! :D

2008-02-04 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback