wierd helg.

För att sätta huvudet på spiken. Fredagen var ju kistamässan som gällde och det var roligt. Se hur nya arbetskollegorna är privat. Och det är dom. Skönt att det kan vara så avslappnat tycker jag. Maten var dock skit då nästan allt var slut när vi kom. Hur fan tänker man då? Så ni kan ju förstå att alkoholen stiger snabbare upp i kolan än med en mätt mage. Så öl, vin, cider och champagne var kvällens sammanfattning. Och bra underhållning med Adam och Gry och en hel drös med artister.
Avslutade på Berns som jag för övrigt är väldigt besviken på. Trodde det var bättre.
Åkte taxi hem med Jimmy*2, Nattis, Danne, GP och Putte. Skönt.
Sov över hos Jimmy med Nattis och Danne.
Så hela lördagen spenderades med film, film och åter film. Så himla mysigt. Vi gör aldrig något sådant så det var kul. Sedan åkte vi och kollade på Jimmys match som dom förlorade tyvärr. Efter det så åkte jag och Jimmy till hans föräldrar och bara var, drack och pratade. Senare anslöt även Johan. Trevlig kväll. Och skönt med skjuts hem sen kan jag säga.
Ikväll är det match som gäller! Hoppas det går bra bara. Annars idag, städa kanske?

149 dagar kvar.

Dagens låt: Robbie Williams - Angels

och jag vaknar med den tanken varje dag...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

i haninge, så får förklara hur man åker till mig :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback