kallt.

Så kallt att det nästan ser ut som det har snöat. Men sådan tur har vi inte. Men snö på nyår vore inte helt fel.
Skulle ju till stan idag med Nattis, men blev inte så. Nu sitter jag i valet och kvalet om jag ska ta mig till stan eller skippa det. Funderar på att kika på en resväska, men vart hittar man dom då? Ska man ta sig till stan och kika på det eller strunta i även det. Ja dilemma det är mitt namn.
Sitter och googlar lite på resväskor, men det finns ju en uppsjö av dom så det känns lite hopplöst. Och hur ska man veta vilken som är schysst. Det gör man helt enkelt inte. Stan nästa?
Kollade lite på wedins i skärholmen förut men det fanns väldigt lite att välja bland i mitt tycke. Kanske Åhlens har. Nåja ska inte sitta här och rabbla massa skit.
Det gäller ju att hitta the one. Men då kommer nästa fråga, hur stor ska man ha?



Det blir fan stan alltså. Viktor skulle ju ändå till Åhlens han också så lika bra att möta upp grabbarna där helt enkelt.
Sedan hem och städa och rensa min garderob. Kanske.

det finns ingen poäng i att vara fri längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback