helgen närmar sig.

Och jag har en dag kvar att jobba på Arvid Nordquist. Med blandade känslor. Vill ju vara kvar samtidigt som det ska bli skönt att slippa många av grejerna man får stå ut med där. Var och talade om för dom på lagret att imorgon är sista dagen jag jobbar. Men jag sa att jag ska försöka komma förbi nångång, jag är ju faktiskt bara någon gata bort. För är det några jag kommer sakna är det dom.
Men det där företaget studsar man tillbaka till titt som tätt så jag är nog inte klar där helt än.
Har ju faktiskt jobbat där sedan jag var 16 år, sommarjobb, extra osv. Man kommer aldrig därifrån helt enkelt.
Men är spänd inför nya jobbet. Kommer nog gå bra. I hope.
Nåja, huvudvärken sitter i så ska nog ta och försöka ladda inför träning. Har kollat på Boston teaparty programet som handlade om sex. Haha var riktigt roligt!
Skönt att presenten till Tim är klar samt outfiten till maskeraden. Kommer nog bli kul som fan! Men maskerad, jag känner sådär inför det. Jag har iallafall något jag kan vara.
Min nya bästa vän, havregrynsgröt.

159 dagar kvar.

Dagens låt: Dido - Don´t believe in love

och var försiktig du har mitt liv i din hand...

Kommentarer
Postat av: Cissi

min är nästan klar inför lördagen ;D och att klä ut sig är inte min största favorit :p

2008-12-05 @ 00:01:23
Postat av: angelique

cissi: haha nej inte min heller vill jag lova! jag är ingen hejare på den biten direkt :P

2008-12-05 @ 16:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback