från skiten till eliten.

Inatt var en av dom sämre nätterna när jag försökt sova. Det gick liksom inte. Eller somna var inga problem. Men sen då. Vaknar och där ligger jag klarvaken i 2 timmar och stressen om när man ska upp bara kryper närmare. Inte en as skön känsla för någon som iprincip har den varje dag/natt.
Tuppen väckte mig med feber och viss känsla av ont i magen. "Ska jag pallra mig till jobbet?" Frågan figurerade i huvudet ca 10 min innan jag bestämt mig för "Ja det ska jag tame tusan" Orkar jag jobba så kommer jag orka gå på julfesten. Och går jag inte till jobbet kan man glömma julfesten.
Saken var klar.
Välkomnad med viss jubel på jobbet. Jaså alla redan? Nåja. Jobbade as tok jävlar bra. Bäst bokare för dagen. Man tackar ja. Feber fler gånger. Åkte hem tidigt och nu har jag duschat och ska göra mig klar för att åka tillbaka till kontoret och korka upp.
Kista mässan står på schemat för kvällen. Vi och 4000 andra. Men kommer bli galet kul.
Har varit fest på kontoret hela dagen med hög musik och blaj. Vet dock inte om det är standard på fredagar eller om det bara var idag.
Och kvällen kommer som det ser ut nu avslutas på Engelen i Gamla stan med grabbarna. Ser fram emot denna kväll.
Vad gör ni ikväll?

151 dagar kvar.

Dagens låt: Lill Lindfors - Rus

och vi red på malmö city en måndagsmorgon...

Kommentarer
Postat av: Maria

hej tjejen!

ar nyfiken pa om du kunde komma den 26e eller inte? =)

ha det fint!

Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh så roligt =) du är så välkommen =)

dra gärna med dig någon.

det blir middag och föra och sedan utgång.

2008-12-14 @ 12:15:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback