enannandelavtumba.se

Måste gå in där, vi i gänget har gjort en egen hemsida där vi kommer att lägga upp vad som händer kring oss med bilder, historier ja allt man kan tänka sig som rör sig runt oss. Kul idé va?
Vi har även en gästbok där man gärna får lägga en kommentar om vad man tycker, tänker eller vad ni vill se mer av?
Hjälp oss gärna!
Den är dock fortfarande lite under uppbyggnad men mycket är uppe som man kan kolla på.
www.enannandelavtumba.se 



Så all credd till Jimmy som har fixat sidan från grund och botten. Jag har hjälpt till lite med bilder och texten till magaluf. Men mer grejer kommer!
Har det i mina länkar också så man kan kika där =)

Kommentarer
Postat av: natpat

KÄRLEK-KÄRLEK-KÄRLEK!!! Vad i helsikes namn hade jag gjort utan er?

btw, hjärta ditt guitar hero !!!

2008-12-28 @ 23:14:56
Postat av: angelique

natpat: ja du, bra fråga. då ställer jag samma fråga tillbaka till dig :) haha!

2008-12-29 @ 00:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback