en lördag efter jul.

Julen är över det vet vi nog alla. Idag så sa till och med mamma ifrån med julmaten "jag vill verkligen inte ha julmat idag, kan vi inte äta något annat" Visst blev det så.
Så efter stora staden besöket med Danne, Nattis, Johan, Jimmy Ö och Emelie så åkte jag hem till mig med gänget, minus Emelie och plus Jimmy C.
Kröka stod på schemat. Eller? Det gick sådär, alla segade ihop mer eller mindre efter maten men efter lite pepp från olika håll var till och med Jimmy C på trots en två dagars bakfylla efter deras "grabbkryssning"
Lite idéer och sådant så håller nu Jimmy C på med en hemsida för oss. Mer info kommer senare. Detta kommer bli bra mina vänner.
Eller bara ett till ställe för mig att kika in och visa bilder från alla bravader vi lyckas med. Se det hur ni vill, kul kommer det bli.
Så dagen har bestått av att umgås med mina underbara vänner. They are my all and everything.
Shopping och snack. Som alltid. Hel mysig dag verkligen. Den är ju inte slut ännu i och för sig.
Hope your night will be good.
Bilder kommer imorgon.

du sköts i bitar, jag kanske gled emellan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback