avslutar helgen.

Hela helgen har varit speciell men väldigt rolig. Vad annars, det blir vad man gör det till helt enkelt. Har haft en riktig slappar söndag med Jimmy, Nattis och Danne var med halva dagen iallafall. Vi har chillat, tittat på rederiet, fixat med hemsidan och ätit. Liksom så det ska vara.
Så avslutade jag och mamma det hela med att basta lite. Hur skönt som helst. Så jag klagar inte.
Efter det har jag kikat vad Jimmy gjort med
hemsidan och det blev grymt! Jag fortsatte nu och har lagt till en del saker. Men fortfarande finns mycket man kan göra. Hur kul som helst! Man blir helt fast.
Men nu är jag galet trött och ska faktiskt gå och lägga mig.
Imorgon ska jag till stan med Nattis efter hon jobbat och kika lite. Ska bli nice.
Annars, ingen aning.

Tänkte visa lite bilder iallafall från helgen. Maria jag ska skicka bilderna till dig.

     

     

Fast nu tänkte jag gå och lägga mig. Det är en dag imorgon också.

134 dagar kvar.

i morgontimmen när regnet slår mot fönstret...

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja gör det! så kul att du kom =)

och visst är guessklockorna fina hihi



haha vilken hemsk bild på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback