tillbaka i verkligheten.

Kom hem igår vid kanske 18 tiden eller så efter 2 fantastiska veckor i Magaluf. Dock hann jag väl inte mer än att hämta min bil hos familjen Österberg för att åka hem och göra mig iordning som så många gånger förr. Botkyrka Reunion stog på schemat för lördagskvällen. Dom som var där vet hur det var, orkar inte gå in på hur allt var osv. Träffade massa massa folk och kul att "återförenas" med några som var med på resan. Haha. Vi hade ju inte träffats på över 1 dygn..
Kul att se bandet man hört om sedan man föddes, Badland. Min far var chaufför åt det bandet och min granne lirade i det. Dom är inte direkt födda igår. Så det var roligt.
Lyckad kväll trots att man frös arslet av sig.

Resan tänkte jag skriva ett hejdundrandes inlägg om senare ikväll eller imorgon. För jävlar vilken resa. Jag ville aldrig åka hem. Vilka människor vi har träffat och vad vi har skrattat oss igenom dessa veckor. Trots tjafs och missförstånd hit och dit så blev den här resan oförglömlig som få. Jag kommer åka tillbaka oavsett vad.
Nu vet jag hur det är att vara kär, i ett land, i en plats, i en tid.



när jag bara stannade på mitt rum och såg dagarna gå...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Visst blir man kär i Magaluf! Åå jag vill också åka.. Förstår att du haft det underbart :) Var du på Treo? :P Puss

Postat av: angelique

Emilia: jaa bästa! :) treo var stamis stället ;D tack för tipset!! :)

2008-08-24 @ 19:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback