för jag är inte alls stressad.

Eftersom att jag är dummare än tåget så sätter jag mig vid datorn det första jag gör efter att ha varit i skärholmen med Jimmy, Anna och Ronnie och växlat pengar, istället för att packa. Lyckades hitta en ny öppnad butik jag och Jimmy inte kunde motstå så vi självklart går in och fyndar. New Yorker hette den. Fantastisk affär. Lätt topp 10.
Prisvärt och snygga kläder.
Okej inte direkt det som ska ta upp det här inlägget.
Jag är galet stressad, helt mitt eget fel att jag gör allt i sista stund. Och nu förstår jag varför jag packar en vecka innan avresa. Ska städa, packa, handla, lämna bilen och försöka hinna sova innan kl 4 inatt då vi åker hemifrån. Hm, vet ej hur detta ska gå. Kommer definitivt behöva en lugnande grogg när jag lämnat bilen. Haha.
Vette fan hur jag kommer hinna allt. Jag är redan stressad utan att ens börjat. Men det är jag i ett nötskal. Kommer väl ringa Robin och gråta över hur dåligt det går. Och han kommer påpeka hur "omanligt" det är av mig att bete mig så.
Nää nu ska jag åtminstone plocka fram resväskan som en bra start på allt. Ångest ångest ångest.
Men imorgon är det början på en 2 veckors sjuk semester. Underbart! Kunde inte behövt det bättre än nu.

du har lämnat mig på det jävligaste av platser...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback