underbar promenad.

Kunde inte varit bättre väder. Kanske att det skulle blåst mindre, men ansåg det som skönt. Hade tagit på mig en extra tröja eftersom jag är lite frusen av mig annars samt att jag faktiskt är sjuk fortfarande. Och jag tror jag gjorde rätt i det. Så i med ipoden i öronen och började gå. Tog det ganska lugnt eftersom jag har svårt att andas om jag anstränger mig, så det var väl lika bra. Fast det är ju tråkigt att gå super långsamt, klarade mig sådär. Gick i närmare 40 min i det härliga vädret och tog två st okej mobilbilder faktiskt.

image684

image685

Den översta är tagen i fina Uttran och denna i Segersjö inte alls långt ifrån där första bilden är tagen. Det ser ju underbart ut, vilket det också var. Inte för att jag blir speciellt badsugen men det ser inbjudande ut att gå förbi iallafall.
Något som piggade upp mig också var att när jag kom hem låg min beställning från HM i brevlådan. Yeeey! Hade ju bara beställt en enkel tjocktröja och ett sommarlinne. Är väl inte helt nöjd med sommarlinnet där men ska kolla lite till. Fast förmodligen blir det att skicka tillbaka det. Men jag blev glad att det gick så fort ändå. =)
Tänk va lite kan pigga upp faktiskt. Fast nu känner jag mig mest hängig igen. Var lite jobbigt att gå med feber trots allt.
Nu dusch och njuta av vädret. Från insidan.

men den gamla goda tiden, nu kommer den aldrig tillbaka...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är som är ute och går! :) Vi kan ju typ ta en promenad i helgen kanske? Vore skoj..

Vet inte om jag har råd med Håkan.. :( :(

Postat av: angelique

emelie: hehe jaa var bara så tvungen! :) absolut det kan vi göra tycker jag! så du får komma ifrån böckerna lite :) attans då :/ jag förstår, jag har nog egentligen inte heller råd. men det hade fått lösa sig iaf :P haha!

2008-04-17 @ 18:34:55
Postat av: Gossip and fashion

så himla vackert väder :) så man blir alldeles glad inombords!

2008-04-17 @ 18:45:05
URL: http://ninablogg.blogg.se
Postat av: Maria

åh ser himla härligt ut :)

2008-04-17 @ 18:46:38
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: angelique

gossip and fashion: jaa verkligen, man får så härliga vårkänslor av sådant här väder :)

maria: det är toppen att gå ute när det är sådär :)

2008-04-17 @ 19:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback