skön måndag.

Har varit en as skön måndag. 10-15 ca att jobba. Uber skönt enligt mig. =) Och extra pengar plus att jag hade något att göra.
Kom på att jag glömde skriva att jag krockade i lördags också när jag var påväg till Jimmy efter jobbet.. Dock inte mitt fel och ingen skadade sig utan det blev bara buckla i min bil samt repor som han får betala såklart. Stackarn var helt skakis när han skulle skriva sitt nr, jag var ganska upprörd kan man säga.
Nåja, jag insåg faktiskt sedan att det kunde gått riktigt illa, så då blev jag ganska skärrad. Tur att man inte har nyaste bilen direkt. Men ändå.
Shoppade en snabbis idag också, två klänningar på gina tricot. Super snygga såklart. Emelie du var min inspirationskälla, så sorry var tvungen att köpa en likadan klänning som du har i röd, fast min är marinblå. =) Hoppas det är lugnt!
Så det har varit en bra dag. Väldigt bra dag faktiskt.
Och imorgon kanske det öppnar sig mer för mig och min framtid. Hihi. MEN kan inte säga något alls. =)
Trodde inte att det skulle ordna sig faktiskt, men det verkar bli bättre än någonsin, om det går. Men jag ger inte allt eller speciellt mycket, finns så mycket mer att förlora då.
NU hundra höjdare! Vilka underbara guldklimpar. =)

image688

för det är ett nytt spel och jag vill inte vara med...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, såklart du får köpa en sån. :) Den var så himla fin, värsta somrig och bra. Ses vi imorgon? :)

Postat av: angelique

Emelie: Jaa verkligen, kunde inte låta bli, och billig var den också :D haha! kanske vi gör ju! måste ju styra upp något.. det är ju faktiskt valborg!

2008-04-29 @ 11:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback