njuter så länge det varar.

Av solen alltså. Hörde att till helgen skulle det bli regn, tur att man jobbar då. =) Jobbar från och med imorgon och hela helgen. Bra med pengar om inte annat.
Har hunnit med allt som jag trodde idag och lite till. Åt frukost och kollade två vänner avsnitt innan jag begav mig ut och gick i 1 timme, vilket var hur skönt som helst. Och när jag kom hem blev det till att tvätta bilen och eftersom det såg ut som katastrofen själv inuti fick jag även städa invändigt. Men sedan blev det bara att koppla av i solen på baksidan med min Håkan Hellström bok. Det kallar jag att njuta. =)

image687

Jessica är den fantastiska fotografen till denna bild. Jag saknar känslan.

Så nu tänkte jag faktiskt ta mig en välförtjänt dusch och sedan lägga mig och kolla vidare på Vänner. Har inte så mycket kvar nu, har kommit halvvägs in i säsong 6 nu, av 10.
Så måste jag bestämma outfit för kvällen, det är hat om något! Usch gillar det inte alls. Och kunna bestämma sig vad man ska ha för skor, men yes. Jag vet inte, jag är skeptisk inför kvällen, MEN vem vet kanske blir jätte kul. Det blir vad man gör på sig helt enkelt.

ni två hör hemma i ett rum med inga andra...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbar du den 1 maj? Nooo. Vad tråkigt. Jättetidigt? puss!:)

Postat av: angelique

emelie: japp i know.. cp trist! men SÅ väntat. nää börjar kl 12 :) så det är rätt nice. slutar kl 17

2008-04-24 @ 21:21:17
Postat av: Emelie

Haha, men klockan tolv är ju ingen fara. Undrar vad som händer bara? Verkar segt. Haha.

Jobbar du idag? :) Hur gick det med beslutet? :)

2008-04-25 @ 13:07:26
URL: http://eemeliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback