men fy fan.

Helt jävla galet. Alltid. Alltid samma visa. Don´t get it. Hur lyckas man? Jag blir bara så sur. Tycker så synd om dom som försöker vill och tror på det här. Fast nu är det ju ingen som tror på det längre. Nu kör vi själva tills vi hör något. Finns inget annat alternativ.
Jag tror att alla är lika förvirrade och sura som vad jag är. Vad ska man ta sig till? VEM ska man tro på? Jag vet inte. Jag vill bara få klart för mig hur det blir, är det för mycket begärt? Tydligen.
Nåja jag kanske har en lösning redan ikväll. Jag hoppas på det.

image686

Jag är bara så besviken.
Nu kan allt bara bli bättre.

vi skulle stjäla allt och slänga bort det igen...

Kommentarer
Postat av: Sarah havanna

Tre ord;
Jag hatar Tumba!

2008-04-17 @ 21:05:46
Postat av: angelique

Havanna: och jag kan inte säga emot. men jag älskar dig så det väger upp det :D

2008-04-17 @ 21:19:51
Postat av: Maria

Har ingen aning om vad det handlar om... men hoppas i alla fall att det löser sig!

Postat av: angelique

maria: hehe du är så söt :) aa det hoppas vi med kan jag ju säga! :)

2008-04-18 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback