ledig tisdag.

Fy fan va skönt säger jag bara. Jag har varit såå sjukt trött så det här kom som ett brev på posten helt enkelt. I söndags så somnade jag som en stock ganska tidigt enligt mig men ändå lika trött igår morse när jag skulle upp. Varför? Kom inte igång alls med kropp och själ på jobbet igår. Zombie helt enkelt. Skönt att jag kunde dra tidigare från jobbet faktiskt. Och tok somnade igår också, hann knappt se klart 100 höjdare. Haha. Pensionär på hög nivå måste jag säga. Upp tidigt idag också eftersom jag skulle till salongen där Sarah jobbar för att göra frisyren till hennes gesäll prov som är om ca 2 veckor. =) Gick väl bra tyckte jag med hon höll inte med. Som vanligt. Men nu är jag hemma iallafall och just pratat med mamma och ska iväg och luncha med henne vid kl 14. Känner att jag behöver prata av mig lite. Så fram tills dess har jag inte många planer alls faktiskt. Ta det lugnt, eftersom det har jag inte gjort nu på ett par dagar. Haha.
Kanske ska iväg och sola innan faktiskt. Det är då jag kopplar av som bäst faktiskt. Men har inte riktigt bestämt mig ännu.
Känns ändå ganska skönt att inte ha något som helst planerat nu dom här dagarna jag är ledig, är ju faktiskt ledig fram till fredag. Träna hinner jag ju med iallafall. Skönt för det behövs, men känner mig riktigt kass så motivationen är på botten. Ska ikväll iallafall gymma med Sarah kl 19. Har verkligen ingen ork att hålla upp ögonen faktiskt så sen träning känns lite uteslutet. Och dumt att gymma kanske men jag vill det hellre just nu.

Nu väldigt ofta den senaste tiden har jag Fetto Robin att tacka. Han vet när och vad han ska säga saker och ting, och det är väl inte alla gånger det är speciellt smart eftersom det är jag utav oss som står för den biten. Haha. Läser han det här nu så kommer han nog ringa och undra va fan jag håller på med. Iallafall så är han någon jag inte skulle klara mig utan. För vi har ju våran lilla hemlis. Haha.

image647

Är man snygg så är man. Haha.

kanske rulla ut på vägen, utan planer inför framtiden...

Kommentarer
Postat av: jennie

inte läst din blogg på en vecka, och trodde det skulle vara mera inlägg men nej nej;) men man är iallafall uppdaterad!!=) hoppas allt är bra med dig. är sjukt avnudsjuk på att du ska till göteborg o se håkan, men måste säga att det är bättre här ändå tror jag...;) här är ju priserna "bättre än ullared" haha:P ha så bra nu!!

2008-04-08 @ 13:32:23
Postat av: angelique

Jennie: haha jaa sorry alltså! hinner verkligen inte blogga när jag jobbar, känns förjävligt faktiskt :D haha! tsss.. du nu tycker jag att du är elak! jag vill också kunna handla för grymma priser. Men håkan. det slår ändå ganska mycket ;D

2008-04-08 @ 15:17:50
Postat av: jennie

haha förstår dig!!:) hoppas det går bra att jobba iallfall.
haha, ja men finns inte så mkt shopping här som i phuket. såg på palmborgs blogg att vi är op samma ställe just nu, men ahr inte stött på henne=) men ha så bra nu!=)

2008-04-09 @ 12:52:24
Postat av: frida

heehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback