känns som evigheter sen.

Faktiskt men senast var i torsdags tror jag. =) Har ändå hänt massor sen dess. =)
Tog över herravdelningen från och med i fredags. Dock har vi kommit överens om en provmånad för att se om det är något för mig. Men hittills har det gått jätte bra att hänga om det lilla som funnits och så. Det känns riktigt kul! Ny dag med nya utmaningar. =)
Så det är väl ändå den stora nyheten måste jag ändå säga.
Annars har det varit vääldigt upp och ner. Från allvarliga stunder till mysiga kvällar i stan.
I fredags var vi ju ut, Camilla, Emilia, Jenny och jag. Super kul att ses igen! Måste göras om! Sedan att det blev på Jensens är en annan sak, men det var toppen iallafall! Efter det åkte jag till Jocke och Rebecka där "gänget" hade grillparty. Haha. Jaa och alla var väl mer eller mindre as packade. =)
Jobbade ju hela helgen nu också. Så har inte hänt så mycket mer.
Joo eller juste. Haha. Var ju iväg igår till Gröna Lund och åt middag och hade det super mysigt. Tusen tack H för en super mysig kväll =)
Skulle varit ledig imorgon också egentligen men jobbar 10-15 istället. Vilka nice tider säger jag bara. Haha. Tur man är smart och kirrar det så. Toppen med lite extra pengar. =)
Kommer bli massa mer tider under maj också, vilket jag inte tackar nej till heller. Men att INTE få ledigt under Eken Cup, det är tragiskt!! Jag tänker få det ändå! =)
Men nu sitter jag iallafall och äter glass och fruktcocktail efter en super god grillad middag. Perfekt avslutning på helgen!
Så börjar jag bli bättre med förkyldningen och febern också! Är inte det underbart med livet ibland. Trots att den är orättvis som få.. Men det är smällar man får ta. Jag lever livet dag för dag. Man vågar inget annat numera.

men ingen är riktigt ärlig, ärlig är man i gryningen...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, har du? Dem är sjukt obekväma märkte jag idag. USCH! Har så himla ont. Haha:)

Postat av: Rosie

GRATTIS FOFAN!!!! Gud va roligt att du tog jobbet =D Shit va stolt jag är över dig! Och funkar det inte så har du ändå prövat men de kommer gå superdupermega bra ;)

2008-04-28 @ 12:14:50
Postat av: angelique

emelie: jaså tycker du? :) tyckte mina var super sköna faktiskt! haha

rosie: tuusen tack! :D aråå så kände jag också, kan lika gärna prova, går det åt helvete så får man väl ta smällen :)

2008-04-28 @ 18:38:07
Postat av: Emelie

Haha. Ja det var hemskt faktiskt. Men men. :) Såg dig idag ju! Blev värsta konstigt, haha.

2008-04-28 @ 19:45:58
URL: http://eemeliee.blogg.se
Postat av: angelique

emelie: haha jaa, det var lite wierd haha :D

2008-04-28 @ 21:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback