har inga ord.

Inget jag kan sätta fingret på. Finns inga ord. Det är tomt. Väldigt tomt. Vet inte vad jag ska säga. Men det är slut nu iallafall. Kanske var det bra? Kanske man orkat kämpa vidare? Jag vet inte. Jag vet ingenting längre. Dag för dag, det är så jag måste se det numera. Håkans låt, för en lång lång tid, passar så sjukt bra. Håkan har ord till allt. Jag har alltid tagit hjälp av honom, på ett eller annat sätt.
Jag tror att för mig blev det bäst såhär. Kan inte säga något om hur du känner. Det är jobbigt och tungt utan tvekan, men vi båda kanske mår bäst av det här. Eller vad tror du?

image567

Tack för allt. Det har varit en bra tid med dig, det ska du veta. Men det blir nog ändå bäst såhär.

Jag vet att man inte ska ge upp hur som helst, jag är absolut inte sådan. Men ibland orkar man inte ens med sig själv. Då är det bara synd om den andra. Jag var tvungen. Förlåt.

du kommer fortsätta, finns inte mycket mer att säga nu...

Kommentarer
Postat av: stina

får jag fråga vad som hänt? har ni gjort slut? det är ialf jag som tagit bilden :D

Postat av: angelique

stina: ja vi gjorde slut i söndags tyvärr. :/ hehe jaa jag vet, du var en utmärkt fotograf på min fest! tack :)

2008-04-01 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback