virrpannor.

Utan tvekan. Haha. Jag BRUKAR hitta men inte idag, och Cissi hade ingen koll alls på hur hon körde, så vi drog jämt ut.
Vi for iväg till Farsta centrum idag för att göra lite ärenden efter att hon hade varit på ett seminarium på sin skola. Så, jag faktiskt promenerade ner till centrum för att möta upp henne och ta bilen till farsta. Jag fick agera lite vägvisare trots att Cissi faktiskt hittade. Haha. Men vi kom iallafall fram och började uppdraget.
Och virrpannor som vi var gick vi igenom hela farsta centrum och kom tillbaka där vi började, typ hela tiden. Jag förstår inte vart mitt lokalsinne hade tagit vägen, inte var det med mig idag. Men vi kunde inget annat än att skratta åt det, för det var lite kul att dyka upp på samma ställe 3 ggr trots att vi valt olika vägar att gå varje gång. Haha.
Vi gick runt och provade lite läsglasögon på Åhléns och hittade några vi tyckte vi var uber snygga i och var då också tvungna att ta en bild av detta.

image448

Här har vi resultatet, visst passar vi bra i dom? =) HAHAHA.

Okej, kanske inte dom snyggaste men lite fint är det väl.
Så idag har jag bara varit i farsta och sedan varit hemma och kollat på ytterligare en dvd med Rena Rama Rolf (återstår en kvar att se) Kanske hinner ikväll, vem vet. Jag har ju nu all tid i världen typ. Haha. Förutom träningen ikväll, eller som jag ska på nu men jaa man är väl hemma ganska skaplig tid trots allt. =)
Så efter mycket skratt i farsta och det trevliga sällskapet är jag mycket nöjd med dagen hittills. Tack Cissi!
Nää bäst man kilar iväg på träning eller nått typ. Hoppas på en lite högre kvalité på den idag än igår. Om det går.

fantasi är det vi vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback