skönt med sol ändå.

Men det är inte direkt varmt som man skulle kunna tro. Brrr.. Fast jag fryser väl typ jämt så kan väl ha något med det att göra. =)
Idag har jag då jobbat, faktiskt så blev det jobb nästan hela dagen! Otroligt. Men slutade vid två eftersom jag skulle till kiopraktorn, har ingen aning om hur det stavas men jag chansar. Eftersom jag åkte lite tidigare än beräknat från jobbet så hade jag nästan 50 min över. Hörde då av mig till Victor som jag visste skulle vara hemma, så tog med honom och hans hund med ut på en promenix! Haha. Va bra det lät! =) Skönt att gå promenad när det är så här fint väder, fast jag luktade kaffe. Haha.
Under dagen fick jag samtal av Martina min handledare på Rica Hotell där jag praktiserade i trean. Hon undrade om jag kunde jobba. Och visst det kan jag göra. Det var inget monsterpass direkt, 13-19 ca. Bra med ännu mer pengar in! Tack det finns nog en gud trots allt! Haha.
Jag läser alltid horoskop i city, metro och punkt se, och det stämde bättre en någonsin dom här senaste dagarna. Därför tror jag väl alltid på dom också. Haha. Nää men ganska klockrent ändå. =)
Väl hos kiopraktorn så gick det väl sådär, fick ryggövningar och bla bla bla. Men nu får man ju slippa huvudvärken iallafall, hoppas jag. Det kan ju inte bli annat än bättre nu tycker man. Han såg dock lite väl bekymrad ut både innan och efter så jag tar väl det som att det var ganska illa med mig. Eller?
Om ca 30 min blir jag och mor min upphämtade av Akhila så vi kan åka till samlingen för träningsmatchen. Det var ett jävla tjat. Men jaja, den är iallafall ikväll.
Bäst jag kilar och gör mig i ordning annars blir vi lite sena!
Heja på oss, lite iallafall! =) Men vi ska ju som coach sagt, inte vinna förens från och med den 16de september.

Vill gratulera vännen Hege till en liten gutt (pojke)! Stort grattis! =)

vi är dom som du hatar en söndag på dan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback