så lite men ändå så mycket.

Man kommer på så himla mycket i efterhand. Eller jag gör iallafall. Haha. Imorgon spelar vi som tidigare nämnt semifinal i DM mot Skuru. Det vore ju väldans skönt att vinna den och sedan spela final på torsdag. =) Så jag hoppas att alla är taggade till tusen och verkligen ger allt. Då kanske man inte ska nämna att jag (vad jag minns) inte spelat bra i den hallen, fast den är typ en av dom bättre handbollshallar tycker jag. Men imorgon får vi allt ge gärnet. =)
Sedan på onsdag är det träningsmatch också hemma, mot RP Linköping, våran "premiär" i nya fräscha idrottshuset. Det kommer bli jätte kul faktiskt. Men jag börjar bli riktigt nervös inför den riktiga seriepremiären som faktiskt startar på hemmaplan. Fast vem säger att man blir uttagen, kanske otroligt onödigt att vara nervös nu liksom. Haha. Men jag är det, okej? Haha. Typiskt mig. =) Men då får jag vara där och heja fram till seger! Som att jag skulle lyckas heja fram laget själv, skulle inte tro det. Haha.

Jag har hittat tillbaka till gammal musik, verkligen sådan som jag lyssnade på för några år sedan. Gammal musik är bäst! Och ger massor av minnen men det är bara på den goda fronten. Det som strömmar mycket ur mina högtalare just nu är, Håkan Hellström (vad annars, ALLTID han!) Lars Winnerbäck, U2, Coldplay, Good Charlotte och Linkin Park. En salig blandning men va sjutton det är de som är bäst. Eller hur? Så nu är Ipoden återigen fylld med bra musik som jag kan avnjuta imorgon vid maskinerna!
Samt ladda till match, lär ju somna i bilen till Nacka men då får man hoppas att jag är piggare än någonsin! =)
Usch nu har jag skrivit alldeles för mycket och är uppe alldeles för länge. Suck. Alltid alltd.
Haha fick bilder nu av Sarah från min student, åååååh vill göra om det!!! Var den bästa dagen alltså!!! Härlig känsla som är bara once-in-a-life-time. Buhuu... Vill ha skola. =)

Kolla bara hur härligt det ser ut! Vänner är det bästa man kan ha.. =)

     

en svår och jobbig grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback