not my day today.

Ingen Håkan för min del. GP har blivit sjuk och ingen annan har varken lust eller kan. Dumt att fotbollen går samtidigt alltså. Fan. Jag som har laddat så länge inför Håkan! Buhu, så synd om mig!
Jaja ingen risk att jag blir sjuk eller något nu iallafall. Fördel där.
Har kommit på att jag inte ska ha lediga helger, för allt man planerar går upp i rök. Japp japp. =) Stress när den är som bäst, ha massor att göra och gärna får det komma in lite till som man måste klura ut hur man ska få plats med det.
But hey! Nu kan jag ju kolla på topmodel i lugn och ro. Tänk att ha turen att komma in där, då är ens framtid säkrad. Please give me!
Hatar att inte veta vad man ska bli när man blir stor. Man vill och har så mycket funderingar att det inte kommer bli så iallafall i slutändan. I know that. Men försöka duger! Och försöka är det jag ska göra för att få som jag vill. =)
Nej dags att kolla topmodel och sedan jaa, ladda för fotbollen?

dimmiga dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback