finally.

Sista träningen över och Arvid Nordqvist veckan också. Skönt. Fredag imorgon, redan. =) Dock jobb men kan bli lite roligt. Om inte annat, omväxling. Det tyckte arbetskamraterna på Classic också. Haha. Shit dom är totalt galna där, och jag förstår varför, arbetsskador.
Äntligen helg och Håkan närmar sig med stormsteg! ÄNTLIGEN! Jag och GP hittills, Jimmy tänkte följa med men han var visst borta då. Haha. Men jag tror inte, eller snarare vet, att han inte alls skulle vara lika road som va jag och GP är över det. Muhaha. Håkan är det ett BIG HEART på! =)
Kanske stan på lördag dag också med Sarah hjärtat, dom har öppnat en ny HM med deras egna märke, tydligen asapa billigt, need to go! Och så ska jag köpa nya handbollsskor, Puma blir det. Dom vit lila, sååå fina och sköna som tusan. =)
För nu går det inte längre, fy fan va det gör ont! Trodde det inte var möjligt. Men tydligen så är det de.
Men nu är det till att chilla med Victor och en film, länge sedan nu! Så blir det när vi är två arbetande människor. Haha. Nu kan du inte mobba mig längre heller! Inte på en stund iallafall. Muhaha.
Fick en schysst tröja från Arvid Nordqvist också, trodde det inte var möjligt men jopp. Skön är den också. =) Haha. Det är bra ibland att jobba där.
Önska mig lycka till, lär vara ringrostig som få imorgon på Rica Talk Hotel älvsjö. Fy fan är nästan lite nervös.

vi är dom som har hjärtan av ädel titan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback