då har det börjat, på riktigt.

Har precis kommit hem till Sarah efter mitt arbetspass. Fick jobba till ca 19.45 istället för 19. Mer pengar till mig dock. Men imorgon så börjar jag kl 7 på morgonen, inte helt skönt.
Efter jobbet ska jag in till stan med Victor och köpa skor och jag ska lämna mitt CV. Sedan kl 18 är det körlektion och sedan träning, det är ungefär samma sak som att jag kommer somna ovaggat imorgonkväll.
Känner mig ganska slut nu också men inte som jag trodde faktiskt, det har gått bra idag. =) Myyyyycket engelska har jag fått prata också, haha till och med så att jag höll på att svara på engelska till dom jag jobbar med, illa. Jag kan inte påstå att jag är bra på det heller. Haha.
Ska jobba på Rica hela veckan som det ser ut nu, dock inte på onsdag då har jag ledigt. Skönt kommer slöa hela dagen, förutom träningen på kvällen.
Trots allt känns det skönt att jobba på Rica till skillnad från förr, förutom att jag får pengar nu så känns arbetsuppgifterna roligare. Och det är bra.

Lite läskigt, när jag åt middag på Rica idag så läste jag mitt horoskop i aftonbladet, och det stämde nå sjukt mycket. Usch fick rysningar och slog igen tidningen. Ibland stämmer det så äckligt bra.
Så nu håller Sarah på förfullt att dra nålen i huvudet på mig, för att slinga håret, igen. Så om det blir galet nu så får jag se ut så. Haha.=)

Nää till att bli social och glo på 2 ½ men, som för övrigt är så sjukt bra. Me like. =)

sånt är slöseri med tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback