ändrade planer.

Kan även hända den bästa, och även den som hatar att planera. Me. Jag är typ sämst på att planera, eller kanske inte sämst, men jag gillar det inte. Känns mycket skönare att ha dörrar öppna, gillar att vara spontan. Självklart vissa grejer måste man ju planera förstår väl jag med men överlag så är det skönast att bara köra.
Som igår, haha. Visste från början till slut att det skulle bli en hel galen dag + kväll. Mycket riktigt. Idag skulle jag ju varit iväg på middag hos Emilia som fyller år på måndag men hon är fortfarande sjuk, stackarn, så vi sköt på det tills nästa fredag.
Så egentligen var gårdagen den oplanerade och dagens datum var planerad. Changes. Nu var det helt plötsligt oplanerat allting. Nåja, kör bara.
Hjälpte Victor att städa igår samt blev det lite svullo dag med lite pizza, kladdkaksbakning (som blev ovanligt god!?) haha oväntat, samt hem och sedan var det lite halvstress. Fetto Robin hade då redan ringt mig tre tusen gånger, nää okej då 2-3 ggr, haha men tjatade det gjorde han.
Jag var väl hemma och skulle börja äta vid kl 20 och sedan var det dusch, kläder och makeup. Under min underbara tid hann Fetto Robin och Danne ringa mig säkert 4 ggr och fråga om vart vi skulle. Men jag visste ju fortfarande inte!? Haha. Iallafall tror jag att dom ringde säkert 10 ggr och frågade när vi skulle ses och vart vi skulle. Men lugna ner er grabbar, no panic! Haha.
Det blev Claras till slut efter lite om och men, dock så kom ju inte Fetto Robin in pga att han var lite väl rund under fötterna, NÄHÄÄÄ. Kunde väl till och med en halvt medvetslös människa se. Nåja, vi drog vidare till Mera/Lehome/Mera, jaa jag vet inte riktigt vad det heter längre men där var vi iallafall och det dröjde inte länge där inne heller innan han blev utslängd pga för mycket alkohol i blodomloppet.
Jag tycker om dig iallafall Fetto. Haha. Jag kanske lät lite väl grinig igår men skit samma. Thats me sometimes liksom. Tack för mjukis kläderna btw, as sköna! =) Haha. Men vart är nr 21?
Kom hem, eller aa hem och hem men fram kom jag väl hel och bara lite irriterad. Men jag gjorde inget åt det iallafall. Bra det, tackar mig själv för det.
Helt otroligt vad världen är liten egentligen, jag trodde inte det var sant, men jopp trust me. Jag har just upplevt det, och har lärt mig att tajming kan vara det bästa eller det sämsta och detta var nog båda delar. Delade tankar om det helt klart. Men jag har släppt det nu.

Idag kom min far hem, skönt att se honom igen! =) Välkommen hem pappilu! Men hur länge hann man se honom? 20 min typ. Jag hann inte mer än hem och sedan gick han och la sig för att efteråt göra sig iordning och åka på Hydets Crewfest, som jag för övrigt också kunde varit och kört gärnet men av olika anledingar går ju inte det. Fuck. Men en av anledningarna var det helt klart värt att skippa det. =)
Så dagens datum då, vad som står på agendan är väl egentligen, Svensson svensson (finally kan jag se det utan inspelning!) god chill mat, godis, och en bra film. Jag ska ta hand om mig ikväll. =) Chilla gärnet. Kommer vara helt ensam hemma idag eftersom äpplena och bruur ska/är iväg. Skönt =)
Så går Ondskan på 4an ikväll också, cant be better! Måste ju ladda inför morgondagens match. Då vi förhoppningsvis visar lite stake och taggar till! Kör bara!

mitt guldbergs kaj paradis...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Men vi kommer få grymt roligt på fredag iaf :D hihi

Postat av: angelique

ooo ja! det kommer bli trevlans :)

2007-10-01 @ 12:37:34
URL: http://aangelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback