upp och ner.

Aaa hela dagen har varit lite upp och ner. Min lediga dag för veckan också, nu skulle jag sova ut. Blev det så? Nej inte direkt, vaknade vid halv 11 av ett telefonsamtal som jag inte svarade på i brist på ork. Blev irriterad och försökte somna om. Gick det? Njaa skulle inte tro det, kanske i en 10-15 min högst. Blä. Då var man trött igen. Hade varit uppe lite väl länge inatt så det var inte direkt så att jag somnade tidigt och fick mycket sömn iallafall. Nåja, såg att vädret var tipp topp så fick glädjas åt det för dagen. Så det blev en skön vandring och fick bra sällskap en liten bit också, inte helt fel.
Väl hemma gjorde jag inte mycket, kollade That 70s show och bitvis av Dawsons creek även idag, för jag lyckades somna. Haha. Moget när man skulle ta igen det man missat.
Blev väckt en knapp halvtimme senare av pappilu som frågar om vi ska tejpa tummen hemma eller på träningen för att det började bli dags att åka. Fan, hatar att vakna sådär och speciellt när man inte planerat att sova heller. Men ner till träningen kom jag. Träningen var skit, på alla håll och kanter. Varför? Tycker om att Stefan delvis är tillbaka, men jag gillar även Johans tänk.
Stress hem, trodde jag. 20.30 kunde vi börja bege oss hem pga att mammilu och pappilu satt i möte med spelarrådet och tränarna. Så där missade jag mer än halva Bonde söker fru (jag gråter blod..) enda programet jag följer och missade så mycket, inte helt okej. Så får försöka se reprisen på söndag. =) Hade jag vetat att det skulle dra ut på tiden så hade jag ju såklart gått hem. Borde egentligen fattat när pappa sa "om en liten stund" för jag vet vad det innebär.
Så imorgon är det upp tidigt igen som gäller, jag är inte taggad på det för fem öre. Men körlektion är det iallafall och fickparkering, shit maj-britt men det ska nog gå bra. =) Sedan är det inga fler planer mer än träningen på kvällen, kanske ska sova en stund där innan, en planerad sådan såklart. Så kanske det blir en skön dag imorgon.
Har inte sett något sex and the city avsnitt idag, kanske dags för det. Haha. Om inte annat hinner jag imorgon.
För jag tog sista blåbärs glassen. HA!

sorry but i can´t wait...

Kommentarer
Postat av: jennie

Snart är det där körkortet kirrat låter de som!!! hoppas det!

2007-10-25 @ 00:07:40
Postat av: angelique

jennie: aa det får jag verkligen hoppas! jag är trött på att övningsköra och se min bil stå på uppfarten :D haha :)

2007-10-25 @ 12:05:15
Postat av: stajna

trevligt! nej det är lite mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden. men det kan vi ta en annan dag :) det mesta börjar styra upp sig men är åndå jobbigt. Ja benhinnorna, du fyller badkaret med riktigt varmt vatten, så varmt att du knappt kan stoppa ner fötterna. Sen sätter du dig och har i bena bara, alltså upp till knäna. Så sitter du så i en 10-15 min varje dag några veckor. Jag lovar det hjälper!!! du kanske ska göra så i 3-4 veckor. det är jätte jobbigt, men det är verkligen värt besväret. Ta hand om dig! Puss&kram

2007-10-25 @ 17:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback