haha men visst du.

Det blev mer galet än vad man trodde. Helt klart. Men kul utan tvekan, två däckade och två på rökpaus och jag här? Nåja. Ölspel ovs. Jag har roligt, hoppas dom också har det, som ändå har rest långväg. Hoppas hoppas. Men iallafall så blir det väl bastu snart och bilder på facebook imorgon. I will love the morning.
Man är för ärlig egentligen, jag vet att jag inte är ensam dock. Tur det.
Hoppas att det är ömsesidigt, i annat fall tror jag inte att jag hade fått det budskapet. Eller? Nää.. Hope not.
Ska nog hoppa på dom två däckade, nämner inga namn men kan titta på dom iallafall. Haha. Jag är nöjd med kvällen trots att jag har fått blåsa upp en luftmadrass med Cissi (jakan.) Men inte bara själva. Haha.

inga problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback