du kan dra åt.

Sedan får man ju avsluta meningen som man vill. Men jag sjöng så idag iallafall och ville sjunga den till domarna också. Nåja, mest på skoj i och för sig. Fast, dom var inte bra. Vi förlorade iallafall matchen med 22-19. Så säga vad man vill, dåliga förlorare, dåliga domare, dåligt spel. Jag säger nog inget om det helt enkelt.
Jag fick träffa Stina idag också. Super roligt att se dig igen gumman! =) Synd att det bara blev en snabbis, men bättre än inget vill jag lova.
Åkte ny och fräsch buss också, riktigt high-tech. Så det var toppen faktiskt. Och drygt en timmes resväg bara, as skönt. Så efter lite diskussioner så blev det att stanna på OKQ8, och 10 minuters velande så var vi påväg igen. Var hemma som jag beräknat vid 16.30, eller snarare på idro men det är också hemma. Väntade medans pappa gjorde klart med alagets matchkläder och sedan åkte vi och handlade mat och plockade upp mamma.
Fick återigen en god middag, riktigt mysigt med hela familjen.
Så nu sitter jag här och gör, egentligen ingenting. Hade tre alternativ för kvällen och det har nu blivit bara hm. Ett, som inte ens var med i planeringen. Alltså egentligen från fyra till det sista. Men man vet aldrig vad som händer egentligen. Och speciellt inte med mig om man säger så. Kanske rent av blir något helt annat.
Snart är det svensson svensson, jag hinner/kan nog faktiskt se det utan att få det inspelat idag verkar det som. Bra eller dåligt? Jag vet inte riktigt, bägge delar vill jag nog nästan säga.
Ska jag ta till sista utvägen eller bara lämna det? Jag vill så mycket men också ingenting.
Idag har varit en ganska konstig dag tycker jag, inget har blivit som jag trott. Jag är så sjukt kluven nu, och har varit det ett tag och det är jätte jobbigt faktiskt. Vet verkligen inte hur jag ska göra, det finns ju som alltid annars två alternativ (eller fler för vissa situationer, dock inte nu) och jag vet inte alls vilket jag ska välja. Inte direkt så att jag måste välja, NU för stunden men det kommer den dag jag måste göra det och då kan det bli mer kluvet än nu.
Hur ska jag göra?
Aaa, inget jag kan bestämma nu iallafall. Det som saknas nu är en fet godis påse som man bara tok ledsnar på efter tre bitar, bara för att. I och för sig skulle jag få panik imorgon och försöka gå bort allt ändå.
Jag tror jag håller på att bli sjuk till på köpet. Varför nu? Varför jag?

i´m thousand miles away...

Kommentarer
Postat av: Ubbe

Jag är het och brukar dra dit pepparn växer baby, ring mig ;) du vet vem jag är, grr

Postat av: angelique

Ubbe: ehm.. hm nej jag är ledsen men jag har ingen aning om vem du är faktiskt.

2007-11-02 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback