då var helgen över.

Återigen. Det går fort nu förtiden känns det som. Och det känns också som att jag inte hinner göra någonting. Fast jag gör massor.
Igår var det ju nå grej med laget i Segersjö, det var trevligt med lekar, uppdrag, mat, singstar (första och sista gången jag ställer upp på det där, taskigt! hahaha.) och trevliga människor. Så det var bra. Hoppas ni andra också hade det bra. Hem rätt tidigt för att halvt dö i sängen. Skönt.
Sedan väcktes jag imorse av ett sms av Ack-kvack som inte alls var något roligt. Jag som höll tummar och tår för er. 
Vila i frid.
Jag vet delvis hur det känns.
Försökte somna om igen och det gick väl ganska bra, men lite omtumlad och skänkte tankar till henne med familj. Sedan var det bara att pallra sig upp och göra sig iordning för match. Jag var taggad. För första gången på jag vet inte huuuuur länge kände jag "Yes, match fan va roligt det ska bli att spela!" och jag blev glad över att jag äntligen fick känna så igen.
Då visste jag i och för sig inte hur det senare skulle se ut.
När jag och mammilu tagit bussen till centrum, gått runt lite där jag hittar återigen skor, två par. HA begär nå sjukt! Och lämnade cv, sedan bar det av mot samling och match.
Det var lite lam stämning innan men det kändes ju närmare match det gick blev det bättre. Vi hade en dålig första halvlek med dåligt pepp och motivation. Mina 8 minuter på planen kunde sett bättre ut. Jag är besviken.
Andra gick bättre och vi kom ikapp och det var lika, men det höll inte och vi förlorade med 29-31. Tragiskt men sant.
Så här fick jag svar på att det finns inga hopp längre, ingen mening. Bara bli nertryckt i skorna gång på gång. Vad gör jag för fel? Kan någon bara säga mig det.
Känns som att jag kan ta vad som helst nu, för jag har nog hört det mesta i mina år.
Såg också min första halvlek för säsongen av herrarna, grymt spel måste jag säga, kul att se på när dom lirar. =) Inte för att jag är så sugen på att sitta och glo och sådant men det var roligt det jag såg. Duktiga grabbar det där.
Så nu är det lite promenad och sex and the city som står för agendan resten av kvällen, skönt. Och imorgon även då tidigt upp pga körlektion.

du är för fin för den trash du gillar...

Kommentarer
Postat av: Akhila

Tack gumman !

2007-10-22 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback