snön ligger vit på taken.

Fortfarande, mysigt som få. Vaknade vid 4 tiden inatt av ett sms och såg sedan att det snöade för fullt och att det var helt vitt. Jag blev alldeles varm i kroppen och ville bara stå och kolla eftersom att jag trodde det skulle vara borta imorse när jag vaknade, men där hade jag fel. Snön är kvar än. Inte länge till men mysigt som det är så länge jag kan stå i fönstret och bara titta på det.

   

Jag la mig tok tidigt igår, var så dåliga program på tv så jag gav upp och frågade mig varför jag skulle vara vaken och glo på något så dåligt. Sex and the city fick stå även då för underhållningen. Somnade efter ett avsnitt dock. Såå skönt att äntligen få sova. Såklart att jag vaknar ett par gånger under natten och hostar men det är inte som förut, jag är befriad helt enkelt. Snart kanske frisk till och med, vågar man tänka så långt?
Jag mår lite bättre idag faktiskt, både mentalt och fysiskt. Efter regn kommer solsken.
Så idag ska jag fira Victor som blir lika gammal/ung som jag. Grattis på den stora dagen!
Och annars så har jag inga mer planer för dagen, mer än att fortsätta min städning jag så fint började på. Haha. Jag har blivit så himla lat när det gäller städning av mitt rum, ändå har jag mer tid nu? Varför är det så? Jag som alltid varit så pedantisk med allting, har bara kastat in handduken och gett upp. Inte riktigt så kanske, men det känns lite så.
Nej nu struntar jag i detta och fortsätter med städningen så den blir klar nångång. Gah.

ingen känner mig så väl som du...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, tack:) Ja jag trivs jättebra här i lägenheten och det. :) Hoppas att allt är bra med dig med.

Nu är snööön här. :) Tur att jag inte är ensam om att tycka om den. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback