fortfarande inte bättre.

Samma spår hela tiden, och jag har snart passerat 3 mysiga veckor av hostande och förkyldning. Men jag har slutat hoppas på att bli frisk så kanske det går över när man minst anar det.
Så idag har inneburit som alla andra dagar, sex and the city. Har bara 6 skivor kvar att kolla nu av 18. =( Jag är lite ledsen över det. Jag är besatt. Haha. Jag drömde till och med att jag träffade Carrie och Charlotte och att jag skulle låna skor av Carrie till nyårsafton för att jag inte hunnit köpa några så där står jag och går igenom alla hennes skolådor med Dior, Chanel och allt vad det nu heter. Bästa drömmen jag har haft på lääänge! Haha. Jag blev så irriterad när jag vaknade. Hann ju inte ens bestämma vilka skor jag skulle ha. =)
Är man besatt då eller? Måste hitta på något nytt på dagarna tror jag.
Så imorgon är jag upptagen hela dagen, först körskolan och efter det så blir jag hämtad i Södertälje av Akhila för att vi ska fara iväg till den stora staden och gå i den nya stora skoaffären som öppnat, plus massa andra såklart. Haha. Me like. Nu har jag ju fått lönen från pappas jobb och fick lönespecen från Rica, och shit jag höll på trilla av stolen när jag läste hur mycket jag fick. Dock får jag lönen den 15e men då kan man köpa skor imorgon liksom. Fick över 1000kr mer än förra lönen. Perfekt! Kan man lugnt lägga undan 2000kr också. =) Jag är nöjd.
Fick just veta att Robert har gått och äntligen blivit morbror, gratulerar! En pojke fick dom. Mysigt. Hehe. Fick ju veta ganska tidigt att han skulle bli morbror så nu har han kommit till världen den lille rackarn.
Denna dag har varit bra tycker jag, lönespec från rica, sex and the city och var ut med Victor och hans uber söta hund Casper en sväng. Så efter en hel dags återigen slappande är det väl bäst att man fortsätter så. Eller? Usch va jag känner mig degig. Måste komma igång med träningen snart alltså det här håller inte.

you´re not ever alone...

Kommentarer
Postat av: jennie

ähh lägg aaav;)

(svaret på jag är nöjd)

2007-11-12 @ 22:28:55
Postat av: angelique

Jennie: hahaha japp min tanke också när jag skrev det :D jag garvade lite för mig själv när jag tänkte det :P haha!

2007-11-13 @ 18:36:10
Postat av: jennie

ange: (inte för ja skulle skriva till någon annan på din blogg:P)haha, precis när ja läste den meningen så va de första ja tänkte den meningen på direkten, typ skitsnabbt!:P

2007-11-17 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback