det finns ingen tid.

Man ska ta vara på den tid man har. Ta hand om alla man tycker om och visa att man gör det. Tiden är knapp och utan att man vet om det så är det slut. Så visa alla dina nära och kära att livet är värt att leva, haka inte upp dig på onödiga ting man ångrar sig bara senare.
Jag är helt tom, vet inte vad jag ska säga eller tycka. Det är bara så hemskt det som har hänt. Jag blev helt knäsvag när mammilu ringde och berättade vad som hade hänt. Blev helt stum och ville bara sätta mig ner. Kunde inte tänka klart. Vet inte vad jag ska säga. Det händer för mycket, det här året har varit tungt pga allt som har hänt, och det slutar visst inte. Samtidigt som det här året har varit det bästa, har det också varit det mest känslomässigt jobbiga år.
Man vet varken ut eller in längre, tar dagen som den kommer. Det har jag lärt mig av det här året.
Läskigt vad det kan vända fort nu för tiden, eller så har det alltid varit så bara det att man inte har märkt det på samma sätt. Inte vet jag. Men jobbigt är det.
Så ta inget eller ingen förgivet, man vet aldrig vad som händer imorgon.


Vila i frid. Tänker på er.


Kommentarer
Postat av: majda

Tjena. Grym blogg!
Kika gärna in på min blogg. Du kommer inte ångra dig.. Hoppas jag! Lämna gärna en kommentar. Alltid lika roiligt att veta vad läsarna tycker!

Postat av: Alle

Passande kommentar, Majda..

2007-11-07 @ 01:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback