då var det söndag igen.

Och jag är fortfarande inte frisk. Jag har tagit det så sjukt lugnt i två veckor, i hopp om att bli bättre. Har jag det? Nej. Så hur ska jag göra då? Och när hade det tänkt att gå över? Jag är otroligt trött på att bara ta det lugnt, få dålig sömn, och hosta. Så snälla, kan jag bli frisk snart..
Idag på fars dag och allt så fyller Gabban och Maddis år, så stort grattis till er! =)
Var och kollade på mitt lag när dom lirade match också, 30-20 till oss mot Göksten, skönt med två vinster på samma vecka, det behöver vi. Underhållande match faktiskt. Snart kanske jag också kan träna. Känner mig så sjukt dålig nu när jag inte kan träna något och bara segar. Usch, hatar det. Och så kommer man ha så usel kondition när man kommer tillbaka också, det är också det värsta med det hela.
Men man kan inget annat än att göra sitt bästa, trots att det inte är kul att börja från ruta ett igen.
Det känns som att den här dagen bara försvunnit, fast klockan bara passerat 18. Nästan så det känns som att man kan gå och lägga sig. Haha. Närå, inte riktigt men nästan.
Ska hinna med en promenad först bara, sedan är det bara att gå och lägga sig.
Nej jag har inte alls mycket kul att berätta faktiskt, så jag tycker att jag sätter stopp där och tackar för mig.

och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om...

Kommentarer
Postat av: maddis

tack så mycket söntos:D:D

Postat av: Cissi

haha klart det är! :D Ja, det måste vi vekligen!!

2007-11-12 @ 18:29:06
URL: http://faantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback