Utmanad av Maria.

blev utmanad av Maria

tre saker jag inte förstår
- att jag börjat gilla choklad
- att fructis hårmousse typ slutat tillverkas
- varför tiden går fort när man har roligt

tre saker som finns på mitt skrivbord
- en hel hög med onödiga papper
- hårmousse
- Maltesers

tre saker jag gör just nu
- väntar på Cissi
- funderar på att göra mig iordning
- lyssnar på musik

tre saker jag vill göra innan jag dör
- träffa håkan hellström
- åka till new york och shoppa
- vinna massa pengar på lotto

tre saker jag kan göra
- spela handboll, eller kanske inte.
- skratta åt absolut ingenting
- övertala folk

tre saker jag inte kan
- ljuga eller hålla mig för skratt
- nudda min näsa med tungan
- jag kan verkligen inte äta fort

tre saker jag tycker att du ska lyssna på
- din magkänsla
- kunde skrivit håkan här men jag skippar den och skriver Frida Örn- Release me
- Snook- Inga problem (jävla låt alltså...)

tre saker jag skulle vilja lära mig
- finska
- bli mer ekonomisk
- att sluta tro på horoskop

tre favoriträtter
- grekiskt!
- tacos
- hmm.. vad ska man dra till med här, låter dumt med pizza men va fan.

tre personer jag utmanar
- Sarah
- Emilia
- Robin


Kommentarer
Postat av: Emilia

jasså du :P så du utmanar mig :P Jag får väl anta då hihihi :)

Postat av: Maria

haru inte alltid gillat choklad? :O

2007-05-04 @ 11:39:37
URL: http://miaballerina.blogspot.com
Postat av: Angelique

Emilia: Toppen, det är bara att göra liksom :P

Maria: Haha neej, jag har aldrig gillat choklad tills i Sälen :D

2007-05-04 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback