Söndag.

Lördagen var som den var. Jag och Sarah satt hemma hos henne och hade det allmänt mysigt med eurovision song contest, glass och ananas, godis och läsk. Haha. Sött var det iallafall. Jag somnade innan sista bidraget tror jag, så trevligt sällskap är jag. Dock var Sarah inte sen med att somna hon heller. Haha. Lite trötter var man. Men hon hade ju iallafall hunnit sova på eftermiddagen men det hjälptes inte. =) Med lite power-naps hit och dit så "kollade" vi på två filmer efter det, Mean girls och 13 snart 30. Och vi inser runt 4 snåret att det var dags för att gå och lägga sig i sängen istället. Haha. Och helt otroligt, vi hade inga problem att somna utan att ens hinna titta på tv, hade dock haft panik ett par gånger tidigare under kvällen som vi båda erkände när vi lagt oss bara för att inte skrämma upp varandra efter den där jävla the grudge filmen! Men somna det gjorde vi och vaknade inte förens kl 12. Haha. Runt halv 1 bestämmer vi oss för att gå upp och äta frukost och börja göra oss iordning för att åka till Tullinge och sola. Och gud va skönt det vaaar! Ganska skönt att det duggregnade också faktiskt. =) Bruna och fina kilar vi hem till Sarah, eller oss som hon fått mig att börja säga, så hämtar jag mina saker och knallar hem, där jag faktiskt bor med mina föräldrar. Hann knappt mer än hem innan jag och pappilu skulle ge oss ut i trafiken. Det gick bra och jag tror jag har hajat det där med krypkörning nu, eller iallafall att man blir jävligt trött i benen. Haha. Men körde runt lite överallt och ner till centrum för att handla för att sedan köra hem och börja med maten. Jag orkade faktiskt inte hjälpa till idag räckte med att jag handlade den. Haha. Så snart blir det gott grillat kött med tillbehör. =)
Plugga på mitt tal måste jag göra också. Blä. Vill inte men måste verkligen kunna det utan och innan, fast det bör inte vara så svårt eftersom det är jag själv som skrivit det (?). Efter imorgon, no more school! Haha skönt skönt skönt. Studenten om 18 dagar. Tur att man inte längtar. =)
Älskar ukrainas bidrag igår. Lustigaste låten och jag bara SKA lära mig dansen så är det bara. Uberball. =)

Dancing lasha tumbai...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback