Solsken.

Idag är det härligt väder och så sitter man hos Sarah som vanligt och tittar på SM-finalerna i handboll. På damsidan så vann Sävehof efter förlängning 2*5 min, tyckte synd om Skövde då faktiskt. Nu i halvtid så leder hammarby över skövde med 17-10, heja bajen! Michael Jansson som står i hammarbysmål är grym och äger typ hela matchen, så går det när man är gammal tumba spelare. Haha.
Enberg sa just att jag skulle skriva att han sitter här och äter pizza. Det gör han faktiskt också. Haha. Lustigt det där. =)
Som vanligt var det en galenkväll igår. Det blev utgång trots att det inte alls var planerat, tänkte ta det lugnt i helgen med tanke på nästa vecka med alla studentskivor. Men det var trevligt, LeHome blev det i hmm en och en halvtimme..? Lyckat alltså. Men vi hann med mycket under den tiden må jag säga, haha. Hann inte mer än att köpa en cider och ställa oss och hänga så kom det tre killar som visade sig till slut efter mycket om och men komma från Dalarna, jösses alltså what to do? En av dom ville ha någons nr så jag sa direkt att han kunde ta Sarahs, sorry men jag var tvungen. =) Inte nog med det så när vi dansat hejvilt  (bokstavligen talat) så köper vi varsin cider till och går och ställer oss på samma ställe där vi stog innan för där var enda stället som det fanns plats. Men efter att vi hade hunnit stå, hann det ens gå två sekunder? Så kommer det tre grabbar som stått och pekat på oss typ och snackar engelska och frågar om vi kunde köpa dom för en dans, men vi kunde inget annat än att skratta åt dom, så visade det sig att han som gick på Sarah kom från Egypten, Kairo och ville köpa henne för 5 kameler men det gick inte Sarah med på så hon sa att minst 20 och då sa han att det var upp till bevis men sänkte till 10. Haha så jävla roligt. Jag fick någon östermalmskis som sa att jag liknar
Ebba von Sydow, ehm jahapp? Haha. Har jag aldrig hört förr må jag säga, komplimang eller ej är nog något man får tolka själv. Han var lustig den där killen iallafall, fick prova hans solglasögon (eller han snarare tvingade på mig dom) och berättade någon konstig story om att dom blivit ute låsta från någon fest eller något. Well well efter allt sjukt som hänt och att vi tappat bort Robin och Bonelli två gånger så visar det sig att dom måste åka hem, okej..? Och vi ville absolut inte stanna kvar själva efter allt som hänt där. Haha. Så vi åker med och är hemma hos Sarah runt halv 3, tidigast hittills alltså. Vi satte oss i hennes kök och drack drinkar och pratade, uber mysigt. =) Typiskt tjejsnack också. Haha.

Nej nu ska jag faktiskt kolla vidare på matchen och den grymma Michael Jansson! Fick se skymten av snyggingen Rasmus Wremer också, stackarn är skadad. Men han får iallafall vara med där och kolla. =)

I don´t know what to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback