Så det kan gå.

Otur är mitt ord. Inget mer med den saken.
Sambo, känn ingen ångest eller så jag älskar dig iallafall och det vet du, kan hända vem som helst =)
Är nu klar med allt skolarbete för resten av min gymnasietid. Känns sjukt bra. Skrev mitt tal idag. Kom fram till att ämnet hälsan i fokus blir bra. Hoppas bara jag kan hålla mig stående så blir det bra. Brukar alltid bli svimfärdig när jag pratar inför grupp. Haha. Kan man nog inte tro om mig men fy fan va det är hemskt. Det är min värsta skräck. Såklart att det är de som man har kvar i skolan, men sen är det heelt slut. Aldrig mer. Känns så himla skönt. =) Så jag SKA bara klara det. Men 5 minuter alltså, det är lååång tid. Men med vilja kommer man långt har jag hört.
Inga bilder kom upp igår heller, sorry men av olika skäl men idag ska jag nog försöka få upp dom. Ska lägga in dom i datorn snart när jag orkar gå upp till min lillebror på övervåningen och hämta usbgrejen.
Ikväll blir det väldigt lugnt, förmodligen film hos Sarah. Vem lägger en träningstid kl 11 en lördagmorgon? Och inte bara det utan det är intervaller också. Suck. Jaja, hoppas man orkar det iallafall.
Vet inte vad det är men har blivit på konstigt humör eller liksom inte konstigt men aa, orkar liksom inte bry mig så mycket längre. Varför är det så? Förut var det verkligen så att jag ville få allt gjort och allt sånt men nu, nää ingenting.
Ska träffa J imorgon efter träningen, får se hur det går och så. Förhoppningsvis bra, känns som att vi har mycket att reda ut bara.
Bilderna inom kort då!

En kyss att bygga en dröm på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback