Ordet är: Breeee

Haha. Jag dör. Som vanligt men vad ska man göra. Victor började med det hela, tror jag? I vilket fall som helst så är det svårt att förklara för dom som inte var där. Men med lite dalmål och slutar med ett riktigt svenskt breee så är allt perfa. Haha. Bästaste! Jag och Victor ska förövrigt gifta oss i framtiden. Just nu kör han den omvända taktiken och låtsas om att inte tycka om mig men i själva fallet är han smygkär i mig. Haha! Jag kan inte sluta skratta åt det, men roligt och internt är det som sagt. =) Så går det när det är "filmkväll" hos Sarah. Som inte blev någon filmkväll? Eller joo lite, en filmmorgon. Haha. Jag och Victor började kolla på i Robot kl 6 imorse, jag somnade efter 20 min. Så bra var den tydligen. Vid tolv glider Stajn, Björn och Björns pappa in med tvn Sarah ska köpa av dom. Och vilken skillnad det blev! =) Precis efter att dom hade kilat iväg så dök Sarahs äpplen upp och skulle kirra med lägenheten lite. Och när jag dragit alldeles för länge med att gå hem och städa mitt underbara rum så kände jag att om jag inte gick snart skulle jag inte hinna göra mig iordning heller, i vanlig ordning. =) Men hade ju faktiskt städat hela Sarahs lägenhet innan hennes föräldrar kom så det var ju bra iallafall, men det var ju fortfarande inte mitt rum dock. Så det var bara att trassla sig hem vid 14 tiden och sätta igång. Fast väl hemma så drog jag ytterliggare på det såklart. Men efter kanske max 30 min ansträning var det klart, skönt. Dusch och makeup, skor och kläder så var man klar, bara Sarah kvar nu. Haha. Så mat och så vidare är det enda som saknas. Sedan är kvällen fullbordad. Ska bli roligt ikväll! =)
Som jag sagt förut jag bara måååste ändra mina (o)vanor men det går inte allt för bra faktiskt. Fick veta idag också att nudlar inte alls är speciellt nyttiga som man tror, typ as mycket fett i snabbnudlar, helvete. Jaja bara att byta ut det mot något annat. =)

Dont let your demons hold you down...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback