Lugn helg.

För första gången på en månad. Helt sjukt vilket tempo det varit egentligen, sjukt att man orkat och hängt med alltså. Men nu är det historiskt, kommer bli mys hos Sarah med eurovision och grönsaker med dipp typ. Skönt att ta det lite lugnt ändå, är hur trött som helst just nu och jag tror absolut inte att det beror på klockslaget man kom i säng inatt. Haha. Typ 5 eller vad var klockan? Filmkväll igår. Jag tog med mig tre filmer och kilade över till Sarah eftersom att vi hade tidig träning idag så det skulle bli bara att slappa vid 22 snåret ringer Robin och säger att han och Enberg kommer över med en film, visst visst alltid lika välkomna. =) Och vad glider dom in med för film då!? The grudge 2!! Moooget.. Jag och Sarah fick panik direkt och började snacka om att vi tänkte då promt inte se någon skräckfilm osv. Men till slut blev det så iallafall. Förstår inte att jag ens gav mig på det där, kommer inte kunna sova själv på ett år nu. Tack! Haha. Sarah hoppas du inte ledsnar på mitt sällskap!
Efter många hopp och stackars Robins armar som jag förmodligen kramade sönder så var filmen slut 1h 30 min senare, sämsta slutet alltså! Det blev ett "jahapp"-slut. Men efter det kunde såklart ingen varva ner tror jag så det blev till att se på Svensson Svensson filmen, gudomlig film, eller hur Robin? Haha. Som först missade första 15 min och sedan somnade till och från. Han hade inte ens sett den tidigare och jag kunde alla repliker utan och innan. Haha. Enberg och Sarah sa inte många ord kan man säga, tror dom också somnade för en stund faktiskt. Men när jag och Sarah blev rädda under the drudge så typ asgarvade vi istället, men hallå det var ju bara för att lätta på stämningen lite? =) Kanske inte helt sant men ändå, det lät bra iallafall.
Träffade J idag också. Det gick bara fin fint som jag trott. Fick mina saker och lämnade hans som jag glömt att ge tidigare. Vi pratade en massa och det kändes bra, skönt att vi kanske börjar få ordning på det här nu och att alla frågetecken kan försvinna. Super fin lägenhet har han också! Mysig värre.
Efter det var det bara att ringa sambo och säga att jag var påväg men att behövde nog en macka eller två innan avfärd mot allt idrottande, hon sov. Så hon började göra sig iordning medans jag tog något att äta. Och när hon inte riktigt var klar så diskade jag det som fanns, och det var en heeel del må jag säga. Vandrande i det fina vädret tog vi den hemska filmen och gick mot centrum för att lämna den efter att två slarviga killar inte tog den, bra där grabbar. Haha. Insåg att vi som alltid var lite sena så det fick bli att sätta sig i idrottshuset först och kolla innebandyn och sedan kila ut mot gymnasieplan för att kika på sista av fotbollen. Vinst för Sailor i innebandyn och förlust i fotbollen för Enberg och Victor. Men va sjutton, vädret var ju fint iallafall!
Så nu sitter man och väntar på att maten ska bli klar, har faktiskt hjälpt till med hälften duktig som jag är. =)
Glömde eller förträngde helt att vi hade träning imorse kl 11 också, jag och Sarah upp vid 9 för frukost och inte pigga någonstans! Haha. Men det blev vi sen och började ränna runt som aldrig förr och fixa allt inför träningen för att vid halv 11 skulle pappa komma och hämta oss. Så det var bara att dra upp grabbarna och kila iväg, fick dock hela 10 min längre på oss. Väl nere vid idro så byter vi om och inser att vi blir 6 st. Jippie va taggad man blir. Varav 3 st som ska göra löptest och komma in i intervallerna sen. Så en timmes intervaller, smärtsamt men man fixade det överförväntan må jag säga. Våran fystränare tror att jag kan ha en spricka i revbenen eller så, hoppas inte och vill inte ta reda på det heller. Glad att jag klarade hela utan större problem, lite smått kallt bara. Men då är en lördagsträning avklarad och det är inte roligt någonstans.
Attans glömde säga till Victor att han är skyldig mig 100kr! =)

Can I have it like that....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback