Där kom regnet.

Hinner nog inte mer än kliva innanför dörren sätta mig vid datorn så kom regnet, tur eller skicklighet? Tror på tur, får jag det på torsdag också?
Träningen gick faktiskt bra, gled ut och sprang i en halvtimme eller så, riktigt skönt och det kändes hur bra som helst! Puh, kanske på bättringsvägen trots allt? Får jag hoppas. Imorgon blir det ingen träning, först fick jag höra något om att vi skulle ha värsta passet till ingenting, ganska skönt, dock blir det att skrubba hallen eller vad det nu var. Inte lät det roligt iallafall.
Jag hoppas jag kunde hjälpa dig lite på traven iallafall, jobbigt sådant där må jag säga. Du ska se att allt ordnar sig på ett eller annat sätt. =)

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till längre. Känns bara så himla konstigt. Börjar misstänka något som jag fick veta tidigare, att det är därför. Men det behöver inte vara något alls egentligen, men vad vet jag? Kanske ska jag bara släppa allt och låtsas som ingenting, det vore det absolut lättaste alternativet. Jag hoppas men jag tror inte att det kommer gå mot något bättre. Vill jag det ens. Jag tror nog det trots allt.. Vill snart inte gå och grubbla över det längre.

There is no end...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback