Oh no.

Bläää. Det går inge vidare. Haha. Allt bara ligger där på sängen och väskan står vidöppen på golvet, snyggt. Undrar om jag tror att grejerna knallar i av sig själva eller vad det nu är. För knappast gör det de. Buhu känns lagom upp och ner vänt alltihop. Sa hejdå till Emilia idag också. Vi började nästan gråta. Haha. Yeah girlstuffs. Jag kom på igår när tjejerna lämnade att det var sista innan vi alla åker. Så där jätte smart av oss alla. En jävla månad. Vad ska jag ta mig till? Jag har ingen aning.
Jag ska få mig en helt ny vardag, inte ens i närheten av hemma. Dock inte längre ifrån än Emilia och Nathalie. Plus att dom åker imorgon och vi på måndag.
Jag vill bara släppa allt och sätta mig i ett hörn, exakt så känner jag just nu. Blää. Kaisa ringde mig för ett tag sedan också, long time no see. Vi uppdaterade varandra som alltid. Haha vi blir alltid lika förvånade över olika nyheter och måste berätta allt från start. Jag skulle lånat hennes snowboard till Sälen men det blev inte så, ganska skönt att slippa släpa på den faktiskt. Dock måste jag hyra istället, men det är gratis liftkort så varför klagar jag?
Allt är så himla konstigt, vet inte ens vart jag ska börja. Hela den här dagen har jag haft en jätte konstig känsla i magen, har för övrigt ont i magen fast bara i sidan liksom. Kanske har med dom senaste dagarna att göra, vem vet. Inte jag iallafall.
Nej jag måste verkligen ta tag i det här nu. Kan inte dra ut på det längre. Men det kanske är så att jag inte har någon lust att packa det är därför jag drar på det.
Jag har ingen lust med någonting faktiskt. Så känns det lite. Vill bara lägga mig i min säng (utan all packning som sällskap) och sova.

Keep holding on...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har väskan klar här nu på golvet imorrn åker vi här ifrån halv 1! :) Gaaah. Min väska väger 23kg ! haha men jag kan inte minska ner den något mer nu hehe. Så jag betalar fan om de nu skulle säga något om mina 3 kg! :D Fast jag orkar ju knappt bära den själv, kanske ett problem :P
Hade så jättebra nu. Vi hörs! Pussar och kramar <3

Postat av: Angelique

Herregud, ni är på plats nu. Hoppas verkligen att ni har det bättre än bäst där i värmen!! Vilka upplevelser vi kommer få vara med om!! ha det så himla bra ni med! Pussar och kramar :)

2007-03-04 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback