Tänkte mig en bild-update.

                        

Bild nr 1.) Jag och Sarah påväg till Akhilas utspring.  2.) Marie-Louise och Mattias med Akhilas skylt.  3.) Akhila efter utspringet.  4.) Gabban, Akhila Sarah och jag.  5.) Bonelli på hans mottagning.  6.) Folk på TopTalk, personalfesten.  7.) Utsikten där vi var på hotellet.  8.) Nor, Isabella Martina och Tommy vid trappan på Hasselbacken, personalfesten.  9.) Magnus och Linus från mitt lag vid "Putten".  10.) Jag, Freida och Magnus vid en av grenarna i femkampen.  11.) Henrik, VD´n för hotellet, på Tyrol.  12.) Delia, min första handledare på hotellet.  13.) Snygg-Magnus och Bella på Tyrol, haha.
Det var då lite bilder från dom gångna dagarna. Så lite update blev det allt. Dock mest från personalfesten märker jag nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback