Segare lördag får man leta efter.

Den har varit sjukt seg. Igår blev det en väldigt lugn midsommar, skönt faktiskt. God mat, kubb, nubbar, cider, Sarah, asgarv åt någon som det är riktigt synd om, promenad, tunnel, regn och bara allmänt mys. Vid 3 tiden kom jag nog i säng tror jag nog. Var väldigt trött faktiskt. Vaknade sent idag också efter att ha vaknat typ tusen gånger under morgonen, mycket tackvare vädret tror jag. Gjorde typ ingenting under dagen, gick och la mig i min säng och glodde på tv tills det var middag. Grymt seg var man, men god mat var det iallafall, nubbe till såklart, det är ju midsommar mat =)
Efter det så fick mina äpplen för sig att "äntligen" titta på filmen som dom spelade in när jag tog studenten. Och FY FAN. Kommer nog ha mardrömmar i resten av mitt liv! Ingen rolig historia. Haha. Jag var ju överallt och aa jag vet inte vad, tur att dom inte filmade efter vi klivit ur bilen i stan iallafall... Men aa, nu har man iallafall sett den och jag vill göra om studenten!! Flaket var nog ändå bäst. =) Vilket röj! Men usch va hemsk man ser ut på film (och antagligen likadan i verkligheten?) Jaja iallafall så har man sett den och aa studenten var verkligen en toppen dag! =)
Nästa helg är det country festivalen här också, yeah yeah! Kommer nog bli riktigt roligt. =) Men om jag känner mig själv så blir det aldrig som man riktigt tänkt sig, oftast till det bättre. Haha.
Nu är det bara 29 dagar kvar till Ayia napa också! Go go go! =) Lääängtar!

Dom sa här ta en till...

Kommentarer
Postat av: Pharmg362

Hello! kddcgeg interesting kddcgeg site! I'm really like it! Very, very kddcgeg good!

Postat av: Pharmc251

Very nice site!

2012-12-11 @ 07:20:59
URL: http://opeyixa.com/qvoavta/5.html
Postat av: Pharmk311

Very nice site!

2012-12-11 @ 07:21:00
URL: http://opeyixa.com/qvoavta/5.html
Postat av: Anonym

Perfect!

2012-12-16 @ 08:40:11
Postat av: Anonym

Good site,

2013-01-03 @ 11:25:59
Postat av: Anonym

Perfect!

2013-01-05 @ 09:18:04
Postat av: Anonym

Hi there!

2013-01-24 @ 11:54:39
Postat av: Anonym

Aloha!

2013-01-24 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback