Imorgon smäller det.

Närmare än närmast må jag säga. Jag kan inte tro det. För imorgon bär det av mot varmare vidder. Fy fan va roligt det kommer bli! Längtar massor massor!
Jag packade nästan allt igår, och jag är förvånad över hur mycket plats jag har i min väska. Haha. Men jag är inte klar än kan man ju säga.
Idag blir det till att packa, gå en promenad med Victor (om han vill vakna) och återigen packa och vara sjukt nervös.
Fick just reda på att en som jag kände i mellanstadiet dog igår. Inte helt kul att höra. Så skänk gärna en tanke till Mathias Öberg. Vila i frid.
Det börjar bli lite skrämmande att personer som inte ens uppnåt 20 inte får leva mer. Ta väl hand om er. Men vissa saker kan man inte rå för att det sker.
Nu ska jag gå och ta mig något att äta och sedan försöka packa vidare. =)
Hade visst inte så mycket att säga än, för det känns inte som att jag ska åka imorgon ändå. Och jag kanske hinner få min nya mobil imorgon, heja heja! =) Hoppas det.

Vila i frid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback