Mitt härliga rosa spel.

Kunde inte bestämma mig för vilken av bilderna jag skulle lägga upp så jag lägger upp bägge två =) Rosa är det iallafall.
Hade en helt okej dag i skolan idag. Fick veta min religionsuppgift som jag hmm lämnade in för hundra år sedan, eller nästan känns det som! Men fick oväntat VG på det, så nöjd är man iallafall. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det är piss och skit att skolan börjat igen orkar verkligen ínte trodde knappast att man kunde vara skoltrött efter jullovet? Hmm men jag är det iallafall.. Usch så typ prov och grejs som man måste kunna, den här sista terminen av hela min skolgång kommer att bli mycket intressant måste jag säga. Kommer vara världens berg och dalbana tror jag faktiskt. Men jag kämpar på precis som med allt annat just nu.
Jag och Jenny kommer nog igång med projektarbetet, hmm en termin försent? Men bättre sent än aldrig har jag hört!
Match på fredag också, hemma mot Westermalm, intressant. Hur ska detta gå? Jag är inte så värst taggad jag bör vara. Jobbigt att vara så ärlig men det är så trassligt nu och skolan har satt igång osv osv osv. Då känner man sig inte på topp. Men det bör jag göra efter den här jul vilan, men icke! Well well..
Bilderna på mitt bedårande spel då =) Titta och njut.

   


Sova kanske?


You take the breath right out of me...

Kommentarer
Postat av: Akhila

heej gumman.. Måste komma och spela på det rosa spelet! :P puss!

2007-01-08 @ 23:06:07
Postat av: Angelique

Självklart :D Du är SÅÅ välkommen! :)

2007-01-09 @ 06:40:13
Postat av: Maria

ååh jag vill oxå ha rosa spel!

Postat av: Angelique

Misstänkte det nästan Maria :D

2007-01-09 @ 13:35:13
Postat av: Sarah

Angelique, är du söt eller vad?

2007-01-09 @ 15:07:49
Postat av: Angelique

Vad nu? :D Jag vill ha en rosa iPod också, men det lär jag nog inte ha råd med än på en stund efter den där shoppningen haha, helt svimfärdig vid kassan kan jag säga dig :D

2007-01-09 @ 16:58:18
Postat av: Jennie

vad är det här?!! har precis köpt ett svart ps2 o har missat de rosa! de e verkligen Hej synd om mig...:) hoppas bilspelet e kul:D

2007-01-09 @ 21:43:15
URL: http://www.jenniiiiiiiiie.blogg.se
Postat av: Angelique

Haha men tjena jennie haru gått och fixat blogg :D haha jaa NÅÅGOT synd om dig alltså :P Du kan få spela på mitt ibland om du vill :)

2007-01-09 @ 22:48:40
Postat av: Jennie

Javisst...:D måste ju va som alla andra på nått sätt ju...;)
ohh va snällt :D ska ja komma ihåg;)

2007-01-10 @ 10:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback