19 år idag =)

Grattis på mig! Och tusen tack alla som har grattat mig idag är överlycklig att det är så många som har kommit ihåg, eller nått =) Kul iallafall! Det här har varit nog den bästa födelsedagen någonsin tror jag, förra var i och för sig också suuuper bra men den här den slår nog allt. Imorse fick jag av min familj en rosa ipod som jag önskat, 4 GB. Trodde inte att jag skulle få den faktiskt! Så jag blev huur glad som helst! Sen fick jag pengar av mormor och farmor vilket var också mer än vanligt så jag blev förvånad. Dagen på praktiken gick bra, konstigt. Haha nää inte ett dugg, fick sms stup i kvarten vilket livade upp nå grymt mycket, blev hur glad som helst! Och sen har jag börjat uppe i konferensen också så det lättar ju.
Blir hämtad av pappa runt 16.15 där i älvsjö och åker hem och inväntar J för vi ska iväg och äta som alltid, tradition i denna familj att åka dit den som fyller år och äta. Jag valde som förgående år Grekiska Kolgrillen i Rönninge, är helt kär i grekisk mat, har aldrig varit där men det jag ätit här är gudomligt!
Juste, innan vi åkte för att äta så kom J hit så han kunde åka med. Av honom fick jag första Vänner boxen som jag önskat mig och 400kr på MQ, tuusen tack! =)
Så man kan säga att det har varit en jätte bra födelsedag, och det bästa kommer i helgen och lite framöver när jag ska fira med alla vänner =)



Här var de jag fick idag, och jag är överlycklig!!! Tack allesammans för en lyckad födelsedag! =)

Kommentarer
Postat av: jennie

grattiis:D hoppas du haft en super födelsedag=) verkar som det iallafall..:) men men..! puss

2007-01-17 @ 21:28:47
Postat av: Maria

Grattis i efterskott! Självklart att man skickar sms :)

Åh så nu har du oxå första? Fast min ser annorlunda ut. Finns väll flera olika boxar antar jag.

Vill också ha ipod!

Postat av: Angelique

Tack tack :D
Japp nu har jag också första, så nu blir det vänner maraton :D

2007-01-18 @ 21:44:57
Postat av: Alexandra

Grattis i efterskott gumman!
Kyrkvärdsvägen 40, Står Kolberg på dörren. Första våningen. Mittendörren. Boker en plats i bilen åt dig. Puss

2007-01-19 @ 08:05:19
URL: http://threelobe.blogg.se
Postat av: Jessica

haha, du kommer ALDRIG att bli lika gammal som mig, bara så du vet ;)

ha så kul ikväll!
kramar

2007-01-19 @ 12:08:01
URL: http://www.jessicasvensson.blogg.se
Postat av: Angelique

Tack så mycket alex!
Haha nää jag vet jessica men man kan väl få drömma? :P

2007-01-19 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback